Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sofia - 13 juni 2011 20:55

Målenplan kl. 18.00-19.30. Tipspromenad Brännboll. Fikakorg. Avtackning och gladsommar-present till fröknarna! Vi hade tur med vädret och resultatet i brännbollen blev 100-100. Otrolig jämn match - nästan kusligt bra resultat! ;)) Fikakorgarna avnjöts och det var INTE vatten o frukt i dem... Köpte några nya cookies med Marabou mjölkchokladpluttar i - otroligt goda o JA!! jag föll för reklamen!


Elin har idag genomfört sin första prao. På Posten i Vaggeryd med pappa. Tidig avfärd 06.00 och hon har fått prova på både postsortering och utdelning med cykel. Inte själv då förstås utan med en annan brevbärare. Hon var mer än trött när hon kom hem men hade haft jättekul!!


Nu ska jag gå till sängs. Mitt tåg till Göteborg går (rullar) kl. 05.45 i morgon och då jag ska insupa information hela dagen måste hjärnan vara fräsch och utvilad. (Med tanke på helgens fest.....känns det som jag har missat lite sömn!!!!!) Vi ska fördjupa oss och förkovra oss i modulen "anläggninsreskontra" i vårt ekonomissystem. Den modul som hanterar bl.a. fastigheternas värde, ränta och avskrivningar med automatik! Det blir förhoppningsvis en bra dag och med oss hem har vi lite tips som kan förenkla vårt sätt att jobba.


Ha en fortsatt fin  måndag!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards