Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sofia - 10 juli 2011 16:18

Det här är semester!!! När dagarna är som oskrivna blad... Förutom min rutin morgonrunda när övriga familjemedlemmar sover finns det inget som är bestämt eller planerat! Det tar ett tag innan hjärnan vänjer sig vid det icke-inrutade livet!! Därför det så xtra skönt att kunna ändra planer efter väder. Det var mulet när vi åt frukost så vi bestämde oss för att utforska Visby lite mer ingående. Kl 10.00 försvann vartenda moln och det blev istället en dag vid poolen. Å solen bestämde sig för att skina hela dagen!!! Visby ligger kvar, säkert ett bra tag till ; )Eftersom vårt kylskåp inte rymmer obegränsade mängder mat är det dax för ett besök på Ica Maxi i em. Hur mkt tur kan man ha? Ett gigantiskt Ica mindre än 5 km bort... Ett paradis o massor att välja på. Jois är ju lyrisk över allt utbud "veggo"!!! Högst upp på barnens önskelista står Choko-flakes! Ja, ni läste rätt! Flingor med chokladsmak! Det hör verkligen inte till vanligheten att det återfinns i skafferiet hemma....jag anser att man lika gärna kan käka Ballerina till frulle. Hur gott låter det på en skala! Dessutom ser pyllorna ut som harbajs... Kanske Ulf o jag tar var sin löparrunda före kvällsbestyr OM tiden räcker till... Å tid har vi ju, det handlar bara om hur sent vi ska grilla!!I morgon kommer våra vänner Sus o P-A m barnen. Det ska bli riktigt kul och vi ska skriva många vita tomma blad ihop närmsta veckan!!Ps, bloggat med min iPhone - därav inga radbrytningar... Vet hur jag ska hitta kodningen för en sån men orkar inte...det är ju SEMESTER!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards