Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Sofia - 5 augusti 2011 15:12

På väg i bilen! Hela familjen förutom Johanna är på väg till Trekanten för en stor fotbollscup! I trakterna av Trekanten (skumt ortsnamn BTW; ) var jag en del i samband med att min bror Anders var säljare här på sent 80-tal. Vi har sett fram mot detta länge nu! Ca 60 lag är anmälda så det finns ju lite att rodda! Cupen är till för tjejer o killar mellan 10--12 år! Det ska bli spännande att se hur det går för alla Nässjö-lag!!!!David sover med sina lagkamrater i en gympasal och övrig familj sover på annat sätt! Vi kunde turligt nog låna farmors o farfars vagn då vi sålt vår egen!! Förra året var jag inte med på denna cup men enligt min man blev kvällarna riktigt trevliga i familjelägret!Johanna befinner sig i helgen i Torset med sin kompis! Mina föräldrar har lite kollo-verksamhet för man kan väl knappt kalla det för barnvakt längre!! I morgon ska de få följa med till mina bröder på kräftskiva (SOM VI TYVÄRR MISSAR)! De får det bra, det är jag helt övertygad om!!!Stella är tillbaka, brunare än nånsin o kritvit i håret! Hon har låtit mig förstå att hon har haft det bra sen vi sågs sist! Skara sommarland o Gränna har besökts!Heja Nässjö! Nu tar vi dom! Nu vinner vi!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards