Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sofia - 9 augusti 2011 21:09

Dessa underbara piller som "nästan" trollar bort feber och dåligt allmäntillstånd... Jo det blev nog lite för mycket av det goda i helgen...å nu menar jag regn. Springer man drygt en timme i regn trots ljummen temperatur och sen efteråt kyls av i mer regn.....man får väl skylla sig själv! Duschen försakade jag lite förlänge för spännande fotbollsmatchers skull!!!


På lunchen idag shoppade jag födelsedagskort till goa TINDRA som fyller 4 år idag! Grattis grattis! Nu läser du ju inte min blogg men jag tror nog att din mamma kikar in under kvällen...om hon inte är upptagen med att kolla på när du öppnar paket ;) Jo, jag har missat din dag i år. Den stod inte noterad i kalendern på kylskåpet.... Ändå satt vi i helgen och diskuterade din ålder och ditt "lätt-att-komma-ihåg-datum" - född 070809.... Märkligt, märkligt hur det ändå inte kopplar! Nu är dock kalendern uppdaterad så till nästa år ska nog ett kort trilla in på rätt dag. Hade jag inte skrivit ovanstående hade jag kunnat skylla på Posten som så många andra gör när inte brev o kort kommer fram. Skylla på Posten tänker jag dock INTE göra...för det gör man inte....ogillas starkt av min man!!


Har tagit det mer än lugnt ikväll och jag inväntar nattens vila med förhoppning om en piggare morgondag. Det är inte kul att inte känna sig på hugget.


Godnatt alla därute och än en gång ett grattis till dig Tindra! Hoppas du har fått massor med fina leksaker och go tårta!!


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards