Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Klibbigt!!!

Av Sofia - 27 augusti 2011 16:42

Vad vore ett inlägg idag utan vädersnack? Sol från klarblå himmel o 27 grader skulle det bli.... Tjena, va mycket sol Nässjö fick men är ändå tacksam för det har varit mer än klibbigt idag! Tack att jag gick min långrunda på morgonen - det var bra varmt ändå! Har känt mig helt slut hela dan o sov en lång stund efter frukost! Kan ju tro att det var jag som var ut o suddade i natt.. Å ingen Eksjö Stadsfest blir det idag heller.. Jag har ingen att "leka" med...Åkte till gymmet e3 o höjde därmed antalet besök detta år med 100% ; ) Älskar roddmaskinen och åka-skidor-stavs-maskinen. Hatar de andra mojjängerna där man ska dra vikter x antal ggr upp lr ned.. Tappar räkningen, tappar fokus, tappar lusten!! Ofantligt tråkigt!! Det är dock bra för mina kontorsarmar! Tänk om man kunde springa på händerna... Mina ben får ju som bekant vad de behöver i form av träning ; )Grill till kvällen! Augusti o nästan tropisk värme. Innan dess ska jag ta fram gitarren o träna på sånger jag ska sjunga på ett dop nästa lördag! En fd jobbarkompis har fått pojk nr 2 o jag blev ombedd att sjunga även denna gång! Hedersamt och VÄLDIGT roligt!!!Go kväll!!Ps. Ni som är på Stafsfesten ikväll... Jag lyssnar på September o The Ark med MYCKET bättre ljud än ni... Surt sa räven...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - Fredag 19 april 23:16

Ja denna fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt. Satt djupt försjunken i exceldokument när jag i morse fick ett SMS. Av Lendo. Att mitt banklån beviljats o att pengarna skulle utbetalas inom 1-3 bankdagar. Tyckte det lät väldigt skumt. Ringde nr...

Av Sofia - Torsdag 18 april 19:18


Aprilväder i min värld är BÅDE snö, hagel, regn, kyla OCH sol o värme. Inte BARA allt det första utom sol och värme. Nu är det 18 april och man har inte fått tillstymmelse till varmare vårväder. Otroligt tråkigt! Jag tittar längtansfullt ut mot vå...

Av Sofia - Onsdag 17 april 16:25

Igår var verkligen en sån där dag med många punkter i kalendern. Några möte på förmiddagen, lunch och möte igen. Sen vaccination mot Bältros på Apoteket som öppnade sin verksamhet för cirka en månad sedan. Min valda vårdcentral erbjöd inte ens detta ...

Av Sofia - Måndag 15 april 19:17


Den fruktansvärt hårda vinden, näst intill storm, är över. För denna gång. Sjön ligger nu spegelblan - nästan. Vackert! Tänker tillbaka på gårdagen och hur dumt det egentligen var att faktiskt åka till Torset. Att ge sig ut på vägarna. Så många träd ...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards