Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sofia - 6 september 2011 20:44

Nej, jag tycker inte heller att alla som söker till Idol och ställer sig framför juryn platsar där. Men att som Alexander Bard förnedra dem på ett otroligt lågt sätt - undra just om nån tycker detta gör programmet bättre? Kanske även Laila Bagges uttryck "Jag älskar dig" tappar sin innebörd i detta forum men Alexanders "Jag hatar dig" till dito människa är ju bara så otäckt! Hur kan man säga så till en person som just har sjungt en sångslinga på c a 2 minuter?


Dessutom är han så ful så hälften räckte... Jag VET att man inte får säga (å ännu värre skriva så) men i mina ögon är han ful för han är dum... Han gör mig upprörd så antagligen har han lyckats!! Hur nöjd och tillfreds är den mannen med sig själv. Sätta toner pratar han mycket om. Undra hur många toner han sätter med sin egen röst, alltså - in real life? Han slår an en ton på datorn och programmerar sedan vidare. Nu tycker jag att han har gjort mycket bra musik men liiiiiiite ödmjukhet skulle inte skada här...


Men det finns guldkorn. Nu har jag inte koll på namnen men hon med tandställningen i första programmet som spelade gitarr och sjöng sin egen låt. WOW!!!! vad bra! Vilket sound - vilket låt! Hoppas den släpps snarast på Spotify. Undra just om hon inte skulle hoppa över Idol och helt enkelt satsa på eget material direkt....skivbolagen lär stå på kö.


Ikväll hoppar jag över Idol. Dels för att slippa Alexander och dels för att landskamp i fotboll pågår för fullt. Ulf stack just å jobbade...natt.... Konstig känsla...


PS. Grattis till kusin Elisabeth som fyller 40 år idag. Det är inte klokt - minsta kusinen i hela skaran fyller tant! Ingen kommer tydligen undan ;)) Kram på dig!!


Ha en fin kväll framför burken!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards