Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sofia - 10 september 2011 18:37

Japp - nu är man riktigt ren.. Känner mig lite mör men så ska det väl kännas efter några timmars spa'ande. Johanna och jag "checkade in" kl. 12.00 på Hotell Högland och iförda lånade badrockar och tofflor lullade vi ner till Spa-avdelningen på. Vi har bubbelbadat, suttit i massagefåtöljer, badat kurbad inkl. ansiktsbehandling och blivit sååå vackra. Vi har försett oss med både gott fika och färsk frukt och druckit massor (vatten & jos). Efter kurbadet trodde jag ett tag att jag skulle tuppa av, jädrans vad varmt det var....


Onekligen känner man sig lite som en prinsessa, säkert för att man så sällan gör det här. Trevligt att göra detta med sin dotter. Man får tid att prata lite om sånt man annars inte pratar om... Helt klart rör det sig mycket i en tonårings huvud! Sedan turades vi om att läsa senaste nr av Damernas värld. Kan ju konstatera att det är mycket man vill ha...som är alldeles för dyrt. Glädjande kan man oxå slå fast att det finns saker man inte vill ha (som oxå är dyra). Vill t.ex INTE ha en strassbeprydd panda även om skaparen heter Thomas Sabo. Skönt att veta att Johanna förfasar sig över dojjor som kostar drygt 6 000 kr...


Ulf hämtade oss kl. fem och nu väntar en lugn mat- och TV-kväll. Begär absolut inte ett dugg mer av denna dagen... Tanken var ju att bo borta nån annastans med Johanna (typ Tylösand) men jag är rätt nöjd med att spara några lakan för att sova i mina egna lakan i natt!!


God kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards