Alla inlägg den 12 september 2011

Av Sofia - 12 september 2011 20:54

Ja, det är väl kanske inte så svårt att gissa var jag är.... I huvudstan - vackra Stockholm!! Att få ta en kvällspromenad i ett septembervarmt Stockhom är lite lyxigt. Att få åka tåg o bo på hotell är ännu lyxigare, vilken tur att det går att kombinera! Nu käkar jag keso, äter salta pekannötter vilket oxå är lyx!! En sak är säker. Det är många som traskar, powerwalkar och springer här i stora stan på kvällskvisten. Överallt på krogarna sitter sällskap o par, käkar och myser... Klart man längtar efter sin hälft... Det är dock ingen nöjesresa utan jobb som gäller. I morgon ska jag bege mig till Olof Palmes gata nr 31 och bli expert på hyresrätt tillsammans med likasinnade. Ska bli väldigt trevligt och framförallt nyttigt med tanke på mitt jobb!Lika trevligt som det är att komma hit, lika trevligt är det att tåget går åt andra hållet på onsdag kväll. Tillbaka hem till Nässjö och då förbereda för Davids 10-årskalas. På fredag smäller det. Tänk 10 år! Många ljus på tårtan (tårtorna) som släkten kommer för att äta!!Sov gott!!! Tänker jag göra...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards