Alla inlägg den 15 september 2011

Av Sofia - 15 september 2011 20:48

Idag har jag och Elin namnsdag. Efter min mormor är vi döpta och eftersom hon skrev underbart fina dikter signerar jag alltid mina egna alster med just Sigrid. Ådran att vilja skriva måste ju komma från henne. En person jag tyvärr tyvärr aldrig fick träffa men genom min mamma saknar jag henne ändå. Tror hon var en mycket behaglig och förståndig kvinna.


Idag när jag gick till jobbet (c a 7.00) kom Ulf hem från sin jobbnatt. Fenomenet "mötas i dörren" har vi verkligen känt på denna veckan. Så även i kväll. Tur att Facebook och mobiler finns så vi kan ha någon vettig (?) form av kontakt. I dag och i morgon är han helt ledig. Tänk så lägligt att Davids 10-årsfest äger rum just i morgon. Handlingen är fixad och handlingslappen med allt som skulle köpas messade jag till Ulf - digital form är ju super ;) Städningen.......jag skrev inget nu...... Jag får dra ett tag ikväll och fixa maten när jag kommer hem i morgon. Det är fullt tryck på jobbet för tillfället så jag får nog sitta mina timmar....är jag rädd. Å andra sidan är det lite roligt att ha festen just den dagen han fyller! 10 år - helt otroligt! Lille David som inte är så liten längre!


Tog en nypa frisk luft för en stund sen... Löpningen måste ju underhållas nån gång under veckan. Hoppas på en bättre och längre runda i helgen! Man möter inte lika många människor i Nässjö med omnejd som på Djurgården....


Ha en fin torsdagkväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards