Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sofia - 27 september 2011 20:26

"Mamma - det är en främling här", sa David när Elin skuttade upp på ovanvåningen för en timme sen. När jag kom upp fortsatte han: "En främling till". Både Elin och jag var nog ganska välkända främlingar, bara lite blondare och nyklippta. Slingor och klipp på salong "På håret" i Sävsjö. Mitt kusinebarn Maria äger och driver detta trevliga ställe i staden och JA!!! det lönar sig att åka trippen Sävsjö t/r om nu någon tänkte en annan tanke..... Varför dra 4 mil söderut när Nässjö kryllar av salonger.. Vi är jättefina nu. Slitna hårtoppar ligger i nån soptunna i Sävsjö och utväxten är borta ;) Ja, visst är det tidigt (hör cybertankar i kväll) att låta Elin slinga håret men efter en "sådär"....snygg toning tidigt i våras har hon tjatat färdig. Å det blev sååå bra!


Ulf jobbar kväll och jag sitter framför Idol med David. Alexander Bard är på ovanligt gott humör och faktum är att då blir Idol mycket roligare. Vilka tjejer som har sjungt i kväll. Djupt imponerad av dessa unga förmågor som verkligen levererar! Just nu sjunger Moa (hon med tandställningen) - fantastiskt!!!


Hade siktat på en omgång Wordfeud ikväll men jag orkar verkligen inte.. Så vansinnigt trött! I morgon är en ny dag och jag hoppas på lika fint och soligt väder, TACK på förhand!


Godnatt alla ni!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards