Alla inlägg den 26 november 2011

Av Sofia - 26 november 2011 17:31

Härlig dag!! Övning i Flisby kyrka till....jo precis - ni gissade rätt - Julkonsert nästa helg = "O helga natt 2011". Det är verkligen verkligen en förmån att få vara med i detta evenemang. När jag kom in i kyrkan repade Höglandskåren för fullt och det är så håret på armarna reser sig. Mäktigt! Vackert!! Övningen gick bra - det mesta börjar sätta sig nu. Genrep på onsdag kväll och då MÅSTE det sitta ;))


Hem o fixa mat inför kvällen. På gästlistan står bl.a herr Morberg med familj vilket inger någon slags respekt. Att bjuda "kockar" på mat - lite light ångest japp...men jag har valt enkel mat som alla gillar (förhoppningsvis), stor som liten. Börjar på djungel....och slutar på kyckling.... Som vanligt har jag gjort alldeles för mycket, he, he - att jag aldrig lär mig. Till förrätt blir det mördegsrulle med spenat och västerbottenost. Detta är verkligen ett wild card - receptet finns i mitt huvud och jag tycker ändå det lät som en god kombo. Dessutom är det ett vegetariskt alternativ vilket Jois gillar!!! Får se om det blir bra? Testade dito med chèvre i veckan - det blev lite för mycket....chèvre....


Alla barn utom Elin är med oss vid middagen. Hon är på Bio med vänner. Breaking dawn! Varulvsfeber i stan....hon kommer hem sen...om inte hon blir biten.....


Ha en fin kväll - det ska VI ha!!!!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards