Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sofia - 1 februari 2012 20:01

Har varit på e3 idag. Enligt min blogg händer inte detta jätteofta.... Jag är en utmärkt kund - betalar snällt varje månad och sliter inte på maskinerna... Som en kollega frågade: "Hittar du dit?" Mmmm, Pelle jag hamnade där i varje fall. Min man och jag åkte dit tillsammans så det gick bra!! Pekade lång näsa åt ALLA minusgrader och ställde mig på löparbandet. Det var skööööönt! Svettigt och härligt! Bra musik i mina öron som nästan kompenserar den upplevelse som det är att springa utomhus med frisk luft... Men bara nästan....


Efter några km ställde sig en tjej på löpbandet bredvid. Okej? Ska man spreja på sig parfym FÖRE man går till gymet? Hm... det var som att springa i en parfymaffär ett tag...nästan så man fick andningssvårigheter. Samma fenomen som när man råkar dra ett parfymtag lite för nära näsan på morgonen...nysning på väg!! Inte för att jag efter 40 min löpning kanske luktar så gott  men det är åtminstone naturligt - äkta svett!! Efter löpningen blev det en stund i roddmaskinen och därmed var jag alldeles nöjd och fullständigt slut - på ett skönt sätt! En dusch och en Espresso från e3's maskin - det är en lyxig känsla! Borde helt enkelt gå dit oftare. Till helgen kanske.....?


På hemvägen hörde vi en förmodligen ny låt på radion. Tyckte det lät som Carola och Magnus Uggla men tanken sa nej. Så kan det inte vara! Men jo, så var det. En högst otippad kombination. Det är som att lägga upp varmkorv och oxfile (bredvid varandra) på en tallrik. Å märk väl nu att jag inte säger vem av dem som är varmkorv och vem som är oxfilé. Fritt fram för egen tolkning! Faktum är att det man hörde inte lät så knasigt... Kanske man ska prova på fredag kväll...varmkorv och oxfilé! Kanske blir en höjdare.


Go kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards