Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Sofia - 20 februari 2012 20:44

Min längtan till våren är stark. Det vet alla som känner mig och mina läsare har väl sett en och annan rad om detta oxå... Det är ganska nära nu, slutet av februari. Men vad seg du är i år, våren....vad du dröjer... Jag blir så trött på att vänta och jag känner mig bara så gnällig. Min längtan förstärktes i lördags eftermiddag när jag gick ut på altanen och tände ljus. Tänk när vi får sitta där på premiärgrill, ta en förmiddagsfika i vårsolen.... Snödroppar, vitsippor och små söta krokus...


Jag tog en löpartur utomhus förut. Stark vind och isigt underlag. Ingen vidare njutning förutom en massa frisk luft. Längtade nästan lite till e3's löparband då. Väl hemma blev duschen extra varm och skön. Längtar till löparrundor med mild vårdoft i näsborrarna och slippa 4 lager kläder på överkroppen..


Sista programmet jag tittar på ikväll är "30 grader i februari". Kjelle Berkvist spelar fanstastico men trots det är det knappt småkul...bara tragiskt. Ungefär lika tragiskt som att se dokumentären om Whitney Houston. Vilket liv?!! Vilket öde!! Så vansinnigt vacker, så begåvad, så strålande och så förstöra allt... Så sorgligt och väldigt väldigt svårt att förstå. Det bästa med denna kvällen är att Stella ligger o småsnarkar bredvid mig..


Godnatt och ta hand om er!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards