Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Sofia - 14 mars 2012 16:38

.....för idag är det min svärfar Åkes födelsedag!! Grattis och hoppas du har haft en häääärlig dag! Det är många som fyller år i månaden mars. I min hemmagjorda kalender brukar jag alltid rita en ballong på olika bemärkelsedagar gällande släkt och vänner. Å bladet för mars månad nästan lyfter och flyger iväg från kylskåpet så många balonger finns det…. Vore det inte för kylskåpsmagneterna så…


Tittade på kriminaldeckaren Maria Wern i går, utspelar sig på Gotland, otäck och spännande. Filmatiserad i vintertid och när man såg bilder från Visby, ringmuren täckt av snö – jag längtar dit…redan. Förhoppningsvis (!) är det ingen snö när vi kommer dit v. 29 men jag skulle tänka mig att besöka Gotland även på vintern.


David åkte hem från skolan igår...feber, snorig och ont i huvudet. Idag började Ulf jobba kl. 12.00 så jag halv-vabbade på eftermiddagen. David är något bättre men så typiskt att inte vara hundra ok när vårvämen och solen väl är på plats. Vegetarisk lasagne står på schemat och ikväll får vi äta den tillsammans. Vi är alla samlade (förutom Stella) och det känns fint. Därefter blir det Mästerkocken på TV – kan inte bli mycket bättre en helt vanlig vardag – onsdagskväll!!


Ha en god kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards