Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Sofia - 25 mars 2012 15:35

Det blir en solig bandyfinal på Studenternas i dag. Har själv varit där två gånger och stått som glad åskådare i publikhavet. Helt otrolig stämning och den lär ju vara på topp en dag som denna. Känns lite extra trevligt eftersom Villa Lidköping är ett av finallagen. Två Nässjögrabbar spelar idag i detta lag och gissa vilka man håller på ;) Träffade för övrigt föräldarna till den ene killen igår på Kvantum och de skulle såklart kolla matchen live idag. Ulf och jag sa till varandra: Tänk när vi står där och David spelar final... (hi, hi)..... Att NIF skulle nå till bandyfinal är en önskedröm så klart men man vet aldrig... Ett är väldigt säkert. Det vore att kasta pengarna rätt i sjön att ödsla en biljett o resa till modern i detta fall. Skulle inte våga titta.....ett enda ögonblick.


Denna söndag - alldeles alldeles underbar. Vi förlorade ju förvisso en timme inatt och det kändes EXTRA tidigt att skjutsa Elin till Kulturskolan kl. 09.00 Tillsammans med många andra dans- och instrumentelever skulle de åka buss in till Jönköpings nya fina kulturhus Spira för att dansa och spela. Matsäck för en hel dag var packad och återkomst Nässjö kl. 17.00 Promenad i solsken på förmiddagen och läsa nya numret av Damernas värld i solen på eftermiddagen. Nya trenden är som säkert många har sett i alla skyltfönster mycket "färgglada" brallor. Kornblått, gräsgrönt, julrött, orange...etc. Nej, jag gillar det inte. Tänker inte köpa. Så känner jag nu i varje fall! Om en månad kan denna inställning märkligt nog vara förändrad. Så fungerar jag....ibland...


I morgon är det jobb...o jag längtar ditt. Längtar till mitt skrivbord och framförallt till mina jobbarkompisar. Den sociala kontakten som bryts när man ligger sjuk..


Ha en fin o solig söndagkväll!!


PS. Heja heja Villa!!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards