Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Sofia - 5 maj 2012 15:53

Nej, det blev varken regn ellerl snö idag. Däremot sol och halv storm. Höll "nästan" på att blåsa bort under förmiddagsturen. Turen som fick lov att gå unda eftersom vi skulle sitta på Pigalle kl. 14.00 för att kolla in Elins dansuppvisning. Förra lördagen stod jag på scenen - idag skulle jag sitta på andra sidan - i publiken. Så blev det tyvärr inte... Elin hade hög feber igår - kunde inte gå på genrepet. Hon ville så gärna....och försökte idag på sista övningen. Hon åkte kl. 11.00 men ringde efter någon timme...och sa att det kändes som hon skulle svimma. Tyckte så vansinnigt synd om henne. Så som de har tränat. Så blir det ibland men visst är det lessamt.


Festen i går kväll blev jättelyckad. Kycklingssalladen var god och tårtan som min mor gjort var såå läcker. Samtalen avlöste varann som vanligt och Johanna blev otorligt glad för alla presenter som stavas pengar. Det går ju åt lite såna i den där åldern..å det gör det väl iofs för både ung och gammal!


Ha en go lördagseftermiddag!!


 

Mai, jag och Lotta

 

Mor, far och Åke

 

Pelle, Monica och Anders

Kusinerna  

 

Fantastiskt vacker och god tårta!

Jois snart 16 år skårar.    

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards