Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Sofia - 25 augusti 2012 11:11

Nu känns det sådär tungt och tokigt... Ett vakum utan luft - svårt att få riktigt med syre. Igår sa jag "hej då" till Stella för en vecka. I dag den 25 augusti är det hennes födelsedag.....Tomt tomt tomt... 



Stellalängtan

Jag längtar efter dig

Så det gör ont

En ständig värk

När du inte är här


Du fattas mig

Ditt smittande skratt

Glittret i dina ögon

Fattas mig


Så tokig världen blev

Varannan vecka på

Varannan vecka av

Växelvis med, växelvis utan


Vilken tur att du kom

Jag längtar till

Nästa gång

Se din glädje att få komma hit


Sigrid

 





Avsked

Hon vet och jag vet

Men inga ord sägs

Jag ser det i hennes ögon

Hon ser det i mina


Hennes varma kropp som

aldrig slutar krama mig

John Blund har knappt

lämnat rummet…


Så ler hon sitt leende

Det där underbara utan tänder

- Hej då mamma,

ses nästa vecka, på fredag!


Vad hon inte ser

Och jag inte vill visa

Är tårarna som

liksom aldrig tar slut


Sigrid

 

  

Vi firade Stella på torsdagsmorgon - fel dag men hon var glad och lite trött....

  

Paketöppning

  

Sedvanlig frukost på en födelsedag! Glass!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards