Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Sofia - 23 oktober 2012 20:41

Sådär ja!!! Äntligen!! En sväng till min fina frissa Maria, På Håret i Sävsjö stod på programmet idag. Alltid lika underbart att få sätta mig i den där stolen. Bli ompysslad och få tjabba lite. Konstigt att jag inte gör det oftare? Nu var det en halvårslång utväxt som skulle slingas samt kapning av slitna toppar. Min far skulle förmodligen säga att jag ser ut som en "räv" om han såg mig ikväll. Det brukar han nämligen tycka när det är nygjort. Själv är jag suuuuper nöjd. De hår av silver som glänser till då och då har bytt skepnad till guld.. Nu klarar jag mig till maj..nån gång...


Tillbaka till jobbet och klara av de papper jag i all hast lämnade kvar..ogjorda. Nu är de oxå gjorda och på vägen hem hämtade jag bandypojken från dagens träning. Någon påpekade att "det var ju annorlunda" betr. mitt hår. Jo, man tackar!!!! När jag kom hem SÅG ingen av varken David, Elin eller Johanna någon skillnad.... Antingen såg de inte eller så tyckte de inte det var fint. Hursomhelst - JAG tycker det är fint OCH skönt!!


Kvällsmat avklarad och ikväll blev det "vanlig" kvällsmat. Alltså fil, müsli och ägg... För mig är det mättande lyx!! Nu längtar jag bara till sängen och min bok!!


Ha en fin kväll!


 

Nyslingad räv ;))

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards