Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Sofia - 26 oktober 2012 18:45

Fredag! F R E D A G !! Just denna veckan kändes fredagen mer välsignad än vanligt. En tuff vecka ur många synvinklar och nätterna har inneburit många tankar och huvudbry. Så när fredagsfikat ägde rum på jobbet i dag blev det flamsigare än vanligt. Satt och dividerade huruvida det är vackert när det är snöat. OKEJ!!!! Jag ger mig – jag erkänner att det är vackert ute idag. Solen som skiner och det där vita…. Någon visade en liten historia från sin mobil och jag fick ett sånt skönt bryt. Skrattanfall som aldrig slutade….


”Hej Tomten! I år önskar jag mig ett fett bankkonto och en smal kropp. Förra året antog du tydligen att det var precis tvärtom….”

 

Helt underbar! Ett gott skratt förlänger livet och idag har jag förlängt mitt – det är jag säker på. Å på tal om tomen och jul nu när då ändå är vinter ute. Mor och jag har även i år fått förtroendet att sjunga tillsammans på Julbön i Norra Sandsjö kyrka. Otroligt roligt! På så vis längtar jag till julafton. Varmt välkomna dit kl. 12.00 för en knapp timmes andlig spis och juliga toner. Å ni som absolut måste vara vid grytorna - en av våra sånger finns på Youtube från förra årets Julbön!


En rejäl handling på fredagseftermiddagen är inte den roligaste ”handlingen” men nu är den också utförd och jag kan njuta av en lugn hemmakväll. Ordningen är återställd, Stella är tillbaka!! Skönt!!!


Ha en gooooo kväll!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards