Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Sofia - 11 januari 2013 18:37

Det är E L I N S födelsedag!!! 13 år! Grattis underbara unge. Vi väckte henne kl. 07.00 på morgonen och av hennes min att döma var det alldeles för tidigt. Hon orkade knappt äta upp glassen hon fick till "frukost". Å Avril Lavignes nya parfym blev en mycket uppskattad present. The wild rose!! Jo, den doftar gott! GRATTIS ELIN!! Tack för alla fin-fina födelsedagskort till henne idag!!!


Å nu är det snart dax för taco-mys med familjen. Elin har valt maträtt - originellt får man ju säga!!! Å sen blir det filmkväll. Hon valde "Snow white and the Huntsman" och jag valde "Cockpit" med Jonas Karlsson   !!!! Börjar vi med Snow white är väl risken ganska överhängande att jag inte kommer till rullen Cockpit men jag kan ju göra ett gott försök.


Efter en femdagarsvecka (känns som första på evigheter) så är man rätt mosig. Å det har inte varit enbart 40 timmar kan jag säga. Lutar mer åt 50... Å det lär väl hålla på så ett tag MEN jag måste ändå tillstå att det känns hittills rätt bra.... Idag var det sista dagen för bokföring på 2012 och konteringsstängarna har avlöpt varandra. På måndag känns det lite som "nytt år" och det ska faktiskt bli riktigt spännande. Nytt ekonomisystem, nya konton, nya ansvar, nya verksamheter, nya aktiviteter, nya projekt, nya motparter, SAMMA objekt (=fastigheter inom kommunen)..... Ja, man lär ju helt enkelt bli en NY människa på måndag! En bättre sån kanske.....en som inte oroar sig i onödan...nähä...kommer jag inte ens in i vårt fastighetssystem efter uppgraderingen  (för allt ska ju ske på samma gång)...det är väl inte så farligt...jag tar väl tag i nån annan uppgift.....frustrerade tårar som övergår i gapflapp (det hjälper). Det löser sig på nåt sätt... Supporten hjäper till...på MÅNDAG!!!!


Nu är det tacos så HA EN FORTSATT GOD FREDAGSKVÄLL!!!


Kraaaaaam!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards