Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sofia - 16 januari 2013 18:16

8 h arbete

8 h vila (fritid)

8 h sömn


Det låter som en mycket bra idé! Kanske skulle man börja praktisera den på allvar! Idag känns det nästan som att glasruan ut till världen blev klarare på något sätt. Man får höra saker och man inser hur viktigt livet är.... Att ha lite ork "över" när jobbet är slut för dagen kanske helt enkelt är meningen...


Det fanns en tid i mitt liv - för länge sedan - där allt var alldeles för grått. Gymnasietiden var delvis några av dessa år. Kraven satte jag förstås själv. Genom erfarenheter och fler år på nacken har gråheten bytts till ljusare toner men kraven och perfektion gäller tyvärr fortfarande. Kanske ingen större nackdel men människor gör fel. Alla gör misstag. Även jag....(faktiskt). Det kanske inte handlar om att stjäla tåg och köra in i hus men det kan var nog jobbigt ändå. Helt klart har man föööör mycket att göra och tid för reflektion gör att fel kan uppstå. Inget allvarligt men för MIG är det så - idag. I morgon känns det såklart bättre igen. 


Nu ska vi på information till Brinell betr. Johannas val av inriktning inför nästa år. Spännande! Sedan är det den sista åttan kvar. 8 h sömn!!!


Gooooood night!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards