Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Sofia - 24 januari 2013 20:51

Den vackra vita vintersagan har fortsatt idag oxå.... Andlöst vackert och jag kan inte titta mig mätt på naturen - vårt dagliga underverk som matar oss med ljuvlighet från tidig morgon till sen kväll... Dessutom får man uppleva mer av dagsljus nu - har ni märkt skillnaden? Det är ju inte natta' kl 15.00 längre. Tack även alla ni som lägger ut gnistrande vinterbilder på Facebook! Vackert!!!!

Sagan om mina koddelar har oxå glidit in på dag två. Den fick sent ikväll ett lyckligt slut! Helt underbart att rätt siffror är på rätt ställe och inte som ett tag fel siffror på fel ställe alternativt rätt siffror på fel ställe....eller tvärtom.. Snurrigt? Inget mot vad jag kände ett tag. Tack fina Ewa för all hjälp å du var inte helt pigg dessutom!! Nu ska bara filen trilla igenom när jag kör den framöver.... Spännande tillvaro!!! Tänk att hyresdebiteringar kan bli story!?

I morgon är jag LEDIG!!! Barnen har skolfritt och med tanke på att jag med råååååge jobbat ihop min 40 h vecka på 4 dgr ska jag med GOTT samvete vara hemma! Planen var att åka å bada i Nässjö. Nähä - badhuset öppnar inte förrän kl 14.00 Hoppas hoppas de öppnar tidigare i morgon när barnen är lediga... Annars lutar det åt färd till Sävsjö... Har liksom lovat!!!

Ha en fortsatt fin kväll!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards