Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Sofia - 28 januari 2013 21:07

Begriper inte hur fort en dag kan passera.... Hallå!!! Jisses Amalia! Förvisso får man mycket gjort men hur länge ska det vara såhär. Varje dag dyker det upp nya grejor...ja just det...hur blir DET i det nya systemet. Å i morgon ska jag och en annan ekonomisk person vara "lärare" i vårt fakturahanteringssystem och utbilda andra användare på vår förvaltning. Tjena!!!!! Alla buggar...det som inte funkar - vad svarar man på det? Argumentet "Det kommer att fungera sedan!" lär ju bli rätt frekvent... Man vill ju ändå stå upp för nytt ekonomisystem och tro på grejerna.... I morgon kl. 08.00 smäller det och jag kan tänka mig att de som kommer är taggade...hi, hi, hi...


Från jobbet och prick kl. 19.00 hämtade jag David på Sttinsen Arena som tränat färdigt sin bandy. Han är så söt...där han står i snyöran och väntar på sin mor. Lika glad som alltid. En träning som gått bra och han är bäst! Gillar honom precis så mycket som en mamma kan göra med sin son...å det är inte lite...

 

Hem och spela gitarr. Har hittat en ny låt som jag ääääälskar. "Beneath your beautiful"...går varm på radion och det är sån power. Youtube nästa ;) Det är förbaskat nyttigt att kolla sig själv - uttal, maner och ackord.. Hm...utvecklande ha, ha, ha...  Nu är det bara sängen som väntar! Efter potatisplättestekning blev det kvällsmat med barnen och nu är det godnatt - på riktigt. Såååå trött!!!

 

Sov sött vänner!!!!

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards