Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Sofia - 6 februari 2013 19:29

Sömnlös natt och ytterligare en dag med sorg och saknad. Varför?????Tomhetskänsla och overklighet!! Sååå trött och jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet!

I dag anstränger jag mig och gläds över att min sons klass 5A på Åkersskolan vann bandyomgången i ICA-cupen! Hela klassen, lärare samt Ulf "coachen" Storme åkte till Vänersborg tidigt idag på morgonen.. I kylskåpet fanns matsäck för hela laget...tror jag... Vinst mot Kungälv, förlust mot Lidköping, vinst mot Vänersborg. Underbart!!! Ny spelomgång väntar nu och vinner de den.....hägrar final på Friends Arena i Stockholm samma dag som SM-finalen i bandy!!! Hårt motstånd väntar på vägen dit men chansen finns och vi hoppas så klart!!!!

Mamma o pappa har varit på besök idag och "funnits" här. Skönt! Tack <3 Nu väntar kvällen..natten...o förhoppningsvis sömn trots allt mörker!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards