Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sofia - 11 februari 2013 19:34

Dagen började med att telefonsvararen för tredje gången var nedlusad med vidriga meddelanden... Trakasserier och otäcka hot... Jag gör mitt jobb - hyresgästerna betalar inte - that is the reason!! Nu när personen i fråga dessutom blanda in förra helgens mycket avskyvärda händelse i Nässjö... Jag hade tänkt att strunta i att polisanmäla men nu får det vara nog. Tänkter inte ta ett ord mer från denna människa. Sagt o gjort...o nu får vi se vad som händer. Jag hoppas ju att jag slipper sitta öga mot öga i en stor sal inne i Eksjö...men jag får ta det i så fall... Kanske blir min anmälan en markering att människan slutar upp att bete sig...


Nog med dysterhet och mörker. Tänk dig att du har din 40-års fest och goda vänner och bekanta sitter omkring dig. Du får en paket av din man. En solkräm! Hmmmm..... Nej, ingen vink om att du blivit rynkig och äldre utan en liten försmak på sol och sommar... Han har i all hemlighet fixat ledigt åt dig i två veckor. Han har bokat och köpt en resa till Thailand åt dig och sig. Det är häftigt! Det är påhittigt!! Bra jobbat Janne! Min svägerska Åsa som nyss fyllde 40 åker snart med fixaren till varmare breddgrader. Avis - jo attan - slippa snödrivor, is och bilruteskrap... Ha en underbara resa å njuuuuuut!!!!


Ha en fortsatt fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards