Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Sofia - 3 mars 2013 21:48

12,45 km löpning som gick så bra så bra!! Bar mark under fötterna förutom på vägen just vid Träslända. Underbart!! Å orken var med o benen likaså....MEN det blev längre än vad mina ursprungliga tankar hade siktat in sig på. Mycket längre!! Det var ett tag sen jag var ute så i morgon får väl Ulf lyfta ur mig ur sängen... Jo, jag stretchade läääänge men det är ju aldrig nog med facit i hand!!

En härlig helg är till ända! Den inleddes med en After Work med bästa Tina. Premiär för VINYL på hotellet o det blev en trevlig kväll!! Pulkaåkning i Lövhult och städning av Elins rum (eller vi kan kalla det totalsanering).... Alltså de dammråttorna måste gråta nu...av separationsångest... Å alla grejer o prylar... Bortrensning!!!!

Idag har vi i TCB-kören premiärträffats inför konsert med Höglandskåren lördagen den 27 april! Boka upp den kvällen kära vänner! Det blir Musicalfrossa på högsta nivå! En underbar föreställning väntas!! Niklas Andersson och Sandra Camenísch - stjärnor från Musicalernas värld - gästar oss och tillsammans med kåren, Pernilla Fogelström och TCB-kören blir det en fantastisk kväll!!!!

Godnatt!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards