Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Sofia - 13 mars 2013 19:52

David - familjens ende kille - är glad för det allra mesta men graden kan ju variera. Å idag varierar den rejält åt det mer positiva hållet... Hade han inte haft öronen hade han skrattat runt. Brevet från Smålands bandyförbund kom idag med ett glädjande besked. Efter söndagens 6 timmar långt pass av uttagning (bedömning) är han med till nästa uttagning vilken såvitt jag kan förstå sker i september. Sååååå kul!!! Gallringen i höst lär ju bli tuff men det är superkul att ha kommit så här långt. Stolt mamma!!!!!   


Kvällen till ära bjuder jag barnen o mig själv på pizza. Man kan gott skämma bort sig lite då och då - vara lite lat och bekväm! Faktum är att det var längesen med köpepizza och då är det riktigt gott!! Å det lär ju bli mer än en bit över till mannen som kommer framåt natten, färdigjobbad.


Annars har dagen rullat på i vanlig alltför snabb fart. Förstår inte vart timmarna tar vägen?? Å vädret tänker jag inte skriva en rad om idag.... Urk. Vitt är inte längre min favoritfärg - möjligen på sommaren - en het sommardag - en tunn fin sommarklänning...vackert. Men dessa vita FULA och KALLA flingorna som retsamt far omkring utanför fönstret. Tur att det finns varma bad som får en på mycket gott humör. Å pizza... Annars hade jag ju kunnat tänka mig att gå på hockey, Pelle!!!!!!!!! I år har du ju inte ens frågat...hm....


Kram i vinteryran!


 

David - en smålandskille!!

Ja, mamma - han är nyklippt.. Det ska tydligen VARA så nu... ;)


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards