Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sofia - 17 mars 2013 18:09

Riktigt riktigt kul att Hammarby vann SM-finalen i bandy! Nu när inte Villa kom till finalen så får Bajen duga alldeles utmärkt som alternativ guldmedaljör! Det hade inte gjort ont att vara där uppe... Å andra sidan har jag haft en jättebra dag här i Nässjö. Efter gårdagskvällens mycket trevliga samvaro med grannen Kaj o barnen var jag ändå (?) pigg i dag på morgonen. Läste läxor med Stella - helgen är nödvädigt för detta då inlämning sker på tisdagar... Ska man då i väg på måndagskvällen, t.ex körövning, så är man ju annars rätt körd.


Sedan gofika hos svärföräldarna. Farfar Åke fyllde år i torsdags och vi grattade med Jens Lapidus-bok, lotter och Stella-teckning. Gott!!!!! Hembakta bullar och kakor - sällsynt på Renstigen 11 och då smakar det ju så extra fint.


Solen har verkligen visat sin goa sida idag. Å den lockade ut mig på en löparrunda. Det gick såååå bra. Orken finns, glädjen finns, pigga ben... Mmmmm....det kan inte bli bättre! Ska ju inte gnälla på "värmen" men mössan och vantarna åkte av rätt omgående och jag hade åtminstone ett lager för mycket på mig. Svårt det där... Å bredvid reningsverket luktade det för första gången skit. DET är ett säkert vårtecken, ha, ha, ha...    


Återigen - grattis, grattis Bajen!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards