Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Sofia - 29 mars 2013 16:42

En helt perfekt dag. Sovmorgon, sen och lång frukost och därefter en lång löpartur. Inte så skön däremot. Löparmässigt helt ok men alldeles för kallt. Blåshålet Nässjö....alltid eller åtminstone nästan alltid. Jag hade ju bestämt mig för att inte lägga så mycket energi på att vara arg på vädret detta året men kan man låta bli att bli frustrerad? 29 mars och tempen sträcker sig inte mer än till max 1--2 plusgrader. Å solen har känts lite blek i dag. Liksom inte orkat skina och värma upp oss soltörstande människor.


Ett varmt bad i karet gör ju att tillvaron blir mycket bättre (för mig). Hör nu i skrivande stund om att inte alla har fått så mycket varmvatten när de duschat. Sorry!!!! Blir lite problem när man ska iväg på kvällen och alla ska vara rena och fina... Ska önska mig en ny varmvattenberedare i födelsedagspresent. En som tillåter att 6 personer duschar efter varandra. För det är ju så med många tjejer, kvinnor (häxor) i familjen...det tar lång tid. Duschstatitistiken är hos oss ca 15--30 min för oss honor och David klarar sig nog på 10 min. Ulf på 1 minut.


Nu ska jag åka och hämta Stella. Såååå gott!! Sedan ska vi upp ett kvarter till bästa fam Engman på god mat! Trevligt!

Jag passar på att önska er alla en G L A D  P Å S K ! !

 

Ha en fortsatt fin långfredag!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards