Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Sofia - 8 juli 2013 15:55

Vi har redan funderat några gånger vad vi har gett oss in på..... 6 pers i ett tält med ett antal uppblåsbara luftmadrasser (ja, vi har el-plats med tanke på pumpen). Men nu så...tältet är uppe och madrasserna är på plats. Å humöret är upphämtat....

Underbara Skrea strand. Senaste gången vi campade här var sommaren 2010 vilket är ett tag sedan. Otroligt fin strand, underbara omgivningar, härlig camping! Jag har saknat det!!

Här tillbringar vi de två kommande dygnen och hoppas att inget blött från himlen vill ned till jorden...inte just här i varje fall. Snart beger vi oss till ICA Skrea strand och inhandlar kycklingkubbor o potatissallad. Vi har inget stormkök med oss...såååå ambitiösa är vi inte!!!

Glömde tyvärr min bok hemma. Tur att vi är i Sverige så jag kan sysselsätta mig som många andra i "face down generation"... Blogg, Facebook, Wordfeud, Yatzy, Quizkampen.... ; )

Ha en go måndagskväll

Havet!!!!

David o Stella

Lunch - godaste fisken i år

Hemma ; )

En kvinna från Face Down Generation...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards