Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Sofia - 31 juli 2013 19:48

...nästan. Idag kom Elin hem från Figgeholm. En dag tidigare än beräknat. Så glad för att hon har haft bra dagar där med sina två bästa kompisar men vad skönt det är när hon dök upp lite tidagare än planerat. Desstuom är det hennes namnsdag idag. GRATTIS ELIN! Ett av de vackraste flicknamnen jag vet FÖRSTÅS!!! ;)


Stella är tillbaka efter 2,5 veckors frånvaro. Ohhhhh, det har varit jobbigt många gånger. Speciellt saknade jag (vi alla) henne i Gränna förra veckan när bästisen Daniella sov i tältet bredvid. Då skulle hon ju varit där såklart. Men när jag hämtade henne idag har hon fått göra så mycket kul och det är ju huvudsaken. Hon har besökt Taberg och dess underbara fik och utsikt, hon har varit i Halmstad på äventyrsland och en massa annat kul. Hon blev så glad när det väntade polkagrisar på henne och nu har hon installerat sig på sitt nystädade rum (=läs stökat till hela rummet) så nu är allt i sin ordning igen!!!


Jois, Elin och Stella skulle cykla till Willys för en stund sedan och när de kom tillbaka osade det hett. De var osams alla tre och jag orkar faktiskt inte ens fråga vad det rörede sig om..... Syskonkärlek på hög och låg nivå!!! Två paket glass från Hemglassbilen gjorde allt lite ljusare...


David är än så länge på okänd plats men jag ska snart kalla hem även honom för kvällsmat. Johanna är oxå hemma så inatt befinner sig samtliga barn på Renstigen 11. Nästan lite fantastiskt faktiskt. Ulf jobbar sitt andra långnattspass denna veckan och vi möts väl i dörren i morgon kl. 07.00 innan jag sticker till jobbet. Så boet är nästan komplett!!


Ha en fin kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards