Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Sofia - 16 augusti 2013 18:23

Skrev häromdagen att jag blev så nöjd och glad när Elin var nöjd och glad över sin nya frisyr... Å det är ju så det är. Man lever lite igenom barnen. Finns ju gränser även där.... men lite lagom.

Som när man fick ett mess igår från den lyckliga skara som befann sig på Liseberg. En vunnen big Daim (2 kg) å världens gladaste barn. Kostade "bara" 40 kr. Man har ju många ggr kastat avisblickar på såna som kånkar på många big vinster men man vet ju aldrig hur mycket pengar de har spelat för.... Å jag gläds med barnen, både för vinsten och att de fick åka så mycket och länge de ville. Å att de hade express-pass pga att de hade bokat åkband o entré på nätet. När du har ett express-pass glider du förbi kön, kvittar hur lång den är! "Man känner sig som en kung när Balder-kön är på 1 h", uttryckte någon det..inte ett barn utan Ulf...

Glädjen sjuder i mig när David kommer hem från Intersport med ny magplatta, suspensoar och halsskydd inför kommande bandysäsong. Han berättar i detalj hur smidig han är i skydden och pekar på detaljer ich hur magbrickan är konstruerad.... Goa unge - vad han längtar till isen!!

Å så är jag glad för att min kompis Sus med familj återvänder hemåt till Småland i morron natt. Turkietresan har varit underbar och varm. Blomman vi fick från dem vid senaste festen står lika fin på altanens bord.

Ha en nice fredagskväll!

Gott!!!!!

Skydd för hårda röda bollar....

Jag har lyckats hålls liv i denna fina i över tre veckor.... ; )

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards