Alla inlägg den 18 september 2013

Av Sofia - 18 september 2013 20:46

Som att jämföra oxfilé med kassler. Med risk för att bli lite tjatig pratar jag åter igen om mina nya löparskor vilka kom i min ägo igår. Det går naturligtvis väldigt bra med kassler men oxfilé är ju helt klart godare, mörare... Idag kändes benen som fjädrar och varje steg var "boostat".

Men är det inte det ena så är det det andra, sa hon som hade näsblod... Ikväll hade jag inte orken. Känner det i kroppen på nåt sätt. Visst, man kan bita ihop till en viss gräns men jag känner rätt väl var den gränsen går!

Har precis avslutat kvällsmaten. Nej, det var inte oxfilé o inte heller kassler...det blev en sån där "vanlig" fil, yoghurt och flingor!! Helt utslagen i soffan o Whisky spinner bredvid. En riktigt tuff dag på jobbet. Ibland är det som om ALL mental ork bara rinner ifrån mig!

Natt - ge mig ny kraft - tack!!!

Nya älsklingar! Adistar Boost

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards