Alla inlägg den 25 november 2013

Av Sofia - 25 november 2013 20:53

Nu är vi färdigövade. Stjärnglansens körtjejer har jobbat hårt och länge i år. Ett antal timmar har vi tillbringat i Norra Solberga och ikväll Flisby. På lördag övar vi ihop oss med Höglandskåren och i nästa vecka som kommer är det äntligen dax. Tre julshower och allt känns färdigt och inte så nervöst. Det enda som inte är klart är en klänning (det blev ytterligare ett klädbyte) men den är på väg.... ;) I kväll fick vi till våra moves, fick ordning på både armar och ben men som jag sa under övningen: Jag kände mig inte så kvinnlig ikväll. Å kvinnlig i detta fallet har enbart med simultanförmågan att göra.... Att knixa i takt, helst åt samma håll, hålla en mick i handen SAMT veva med handen fågel, fisk och mitt-i-mellan SAMTIDIGT är en konst. Lägg till att hålla ordning på sin stämma. Ja - som ni förstår MÅSTE ni komma o kolla för att se och höra detta nummer bl.a. Varmt välkomna. För tider och datum, se infogad bild!


Kylan har kommit och nu har jag klockat mig. Det tar exakt 4,5 minuter att från Simhallens parkering ta sig till fots till Vipans entré där jag jobbar. Så 4,5 minut är alltså vad som ska läggas till för att beräkna tiden att ta sig till och från jobbet. Det är verkligen inget problem, bara lite blötare om det rengnar och lite kallare om det är vinterkallt. Minus 4, som det är omkring Nässjö ikväll, är lite lagom kallt. Får jag bestämma skulle det aldrig bli kallare. Men som bekant får jag inte det...inte alls...ändå lägger jag så stor energi på vädret.... 


Å i dag är det inge vanlig dag för det är min ÄLSKADE mammas födelsedag! 75 år!!! En hög siffra men tar man en titt så är hon den finaste och vackraste mamman i hela världen!!!

G R A T T I S   G U N I L L A !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Köp, köp, köp, köp!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En suddig kör..... Våra toner är klarare än bilden... Jag lovar!!

 

 

Födelsedagsbarnet och jag!

 

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards