Alla inlägg den 15 december 2013

Av Sofia - 15 december 2013 19:48

Det blev en otroligt trevlig kväll igår. Tre par - en mini-gå-runt-fest men eftersom vi var på ett ställe så kan vi kalla det knytkalas istället. En förrätt med skaldjur (hummerklor o räkor) i nån himmelsk sås, parmaskinka o en mördegrulle fylld med fetaost. Till varmrätt blev det fylld fläskfilé med ett antal godheter i (kommer inte ihåg riktigt vad), potatisbakelse o så nån himmelsk sås även till detta... Efterrätten fick vi (jag) ordna o det blev lingonmousse (innehållande vit choklad, vit glögg o så lingon). Även det smakade bra! Mätta, goda och glada blev vi!! Timmarna bara rann iväg o Spotify levererade mestadels 80-tal o så värdens favorit - Whitney Houston! Härligt när man får frågan av Johanna o Robin om vi vill bli hämtade istället för att gå hem. Nice!!! Klockan blev över två innan jag nådde kudden. Tack familjen Franzén o Lindgren för en suuuupertrevlig fest!!!

Idag har det hänt grejer. Julklapparna är så gott som fixade o ett gäng stenar föll från hjärtat. Jag köpte en julklapp till mig själv oxå - en jadegrön blus. Vilken underbar färg! Helt oemotståndlig!! Jag hörde tomten viska i mitt öra att jag skulle ta den..

En 12 km lång löparrunda förut gav mig sån energi så jag dessutom strök en tvätt. Härligt!! Soffhäng o ladda för en ny vecka! Den sista arbetsveckan detta året.

Ha en god kväll!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards