Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Sofia - 10 januari 2014 21:31

Den värsta eller ska jag säga den mesta!!! dagen på året..... Idag stängde det "kommunala ekonomiska året" och det var MYCKET som skulle bli färdigt. Det gällde verkligen att ha alla hjärnceller på topp o det mesta blev nog rätt.. 

En räksallad vid datorn och några timmar senare avslutades dagen med Afterwork på Mezza. Mycket gott med buffé o en kall öl. Så gott att varva ned o släppa siffror siffror siffror...

Maken for till Skogsvallen för att kolla NIF spöa Tjust med 6-2. Jag hade ingen (faktiskt) lust att frysa i två timmar - nej, jag var inte klädd för bandy! Jag gick hem o halkade in på Högland och tjötade en timme med goa vänner/kollegor. Sedan gick jag hem i vinterkvällen och summerar veckan som gick.... BRA!!!!

Nu avslutas kvällen med repris av gårdagens avsnitt av Patrik möter. Åh vad jag gillar dessa program.

God natt!!!

Ps. För 14 år sen var jag gravid...två veckor över tiden med barn nr 2.... I morgon är det Elins födelsedag!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards