Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Sofia - 13 januari 2014 22:19

Igår var jag på konsert. ABC-kören framförde ?Fri att tro? i Barkeryds kyrka. En fantastisk kväll. Att få avsluta dagen med en sådan underbar känsla i kroppen....det går nästan inte att beskriva! En värme som stannade kvar långt efter att kinderna hade blivit torra.... Stående ovationer och flera extranummer blev det innan folket gick hem. Melodierna ihop med underbara texter skapade magi! På lördag ska det spelas in på CD - jag köper!!

Goooo greeeeens!!! Nej nu menar jag inte Nässjö basket även om jag vill att de ska vinna varenda match o allt de kan. Nu menar jag ett "hållbart val". Ett grönt val, ett grönare val! Har varit på mitt första centergruppmöte. Mycket spännande och intressant!
Nu har jag bestämt mig! Mitt engagemang för små och stora frågor ska växa någonstans. Å bäst ska det grönska i centern. Ett hållbart val!! Valår i år - det blir ett spännande år!!

Godnatt och sov gott!!!

ABC-kören, längst till höger Carl Lösnitz som skrivit alla sånger!

Ett hållbart val!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards