Alla inlägg den 19 april 2014

Av Sofia - 19 april 2014 14:46

Vissa vänner träffar man inte så ofta. Men när man väl träffar dem känns det precis som förr. Helt otroligt när nästan nio år har gått. Idag bjöd jag Camilla och Susanne på påsklunch. Så roligt och så många trevliga samtal. Mycket har hänt i våra liv sedan sist och nästa gång far Sus och jag till Linköping för att prata mer.. Tack fina för härligt nymalet kaffe och choklad samt en himla fin skål som en viss Ernst designat. Passar perfekt till godiset med texten "Här sitter jag och känner in rummet".... 


Å det var en underbar upplevelse att sätta sig i 39 gradigt vatten igår när uteluften var kylig. Hade jag haft möjligheten hade jag satt en tunna utanför balkongen. Är nog inte tillåtet enligt HSB-stadgarna men men... En mycket trevlig grillafton i Solvik blev det och det var väl bara hemfärden som inte var så kul. Det är MYCKET mörkt kl. 23-tiden i april. Fick aldrig på baklyset heller så jag vågade inte ta stora vägen, körde genom skogen. Där finns många vilda djur och de blev vildare och vildare ju längre in i skogen jag kom. Ett litet ynkligt cykellyse är inte mycket till lyse då, kan jag säga. Jag kom hur som helst hem välbehållen och kröp upp i min säng och somnade som en stock.


Ha en fortsatt fin påskafton!


 

Gårdagskvällens grill

 

Susanne, Camilla och Tindra

 

Jag och Tindra

 

Sallad med lax- och skinkrullar, ägg och sparris samt Västerbottenpaj

  

Påsklunch

 

Ett tjusigt "påskägg"...

 

Gott kaffe och choklad fick jag av Camilla.

 

I bästa Ernst-stil.... Tack Susanne!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards