Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Sofia - 17 maj 2014 18:29

En sån härlig dag!! En lördag utan planer o plikter. Vackert väder o spring i benen. 

Började dagen med att läsa Smålandstidningen o kan glädjande konstatera att min insändare tillika blogginlägg för två dagar sedan är publicerat. Tidningen har inte heller kortat ned eller strukit några rader. Mycket kul! Jag måste ju ändå erkänna att det är roligt att bli publicerad, sen kvittar det nog var det är... En kollega till mig rekommenderade mig att skicka texten till tidningen varpå jag gjorde det.

Å vilken respons jag fått på insändaren!!!! SMS, mejl, meddelande på Facebook samt telefonsamtal....både från folk jag känner väl o såna jag knappt känner. Det värmer!!!!! Å David som jag delvis skriver om, gillade det oxå. Tack alla!!!

Dagen har förövrigt inneburit löpning, en skön men varm runda. Tänkte på alla Varvslöpare i Göteborg som idag njuter (?) en halv mara. Hoppas de pallade solen o drack ordentligt.
Kan oxå konstatera att Sverige är alldeles fantastiskt vackert. Grönt i miljoner nyanser och landskapet är så underbart fint så det gör ont. Fick en underbar ostkakefika hos mor o far i Torset. Såååå gott! Bästa ostkakan i världen! Har såklart inte smakat mer än ett fåtal men kan uttala mig ändå UTAN att ha undersökt saken noggrant och funnit alla fakta.... : ))

Njut av underbara den kvällen!!

Vackert så det gör ont!!!

Insändare från hjärtat!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards