Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Sofia - 6 augusti 2014 13:45

Det är så sagolikt skönt. Ligga på handduken i sanden, lagom varmt, lagom vind, höra vågornas brus mot strandkanten, plocka i sanden med fingrarna. Avkoppling - inte göra nåt - bara vara. Några timmar av att mentalt träna på att närvara. Tankarna fladdrar ju runt lite hur som....men just där o då kan jag inte göra något.... Klarar Johanna sin uppkörning...både vill o inte...att ha henne på vägarna sedan.. Skoldax - måtte det bli bra för Elin på Brinell nu när hon börjar 8:an o David i 7:an på Norråsaskolan.... Jobbstart för mig o allt vad det innebär, körövningar, valarbete, en intensiv längtan till Borogatan 10.... Alla känslor blandas med salta vindar från havet o det ordnar sig...allt ordnar sig...

Å så den goda fikan på stranden - man glömmer ju bort från år till år hur mkt sand det är på en kvadratdecimeter... V 32 och både camping o strand börjar så smått folkas av. Rätt skönt om jag får tycka. 

Ha en fortsatt fin onsdag!

Stella

Tindra

Susanne

Jag

Glasscaféet från igår

En dubbel Espresso o saffran/honungsglass - sååååå gott!!

Elin ute på långbryggan!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards