Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Sofia - 14 augusti 2014 10:00

Jag fick en godispåse i mitt dörrinkast häromdan... En sån där varierad påse med en blandning av de godaste bitar. När jag öppnat föll ju ögonen direkt på den godaste och vackraste pralinen.. Den ska jag ha!! Eller rättare sagt - den ska NI välja för ni har också fått denna godispåse i era brevlådor. Jag har faktiskt förmånen att vara med o tillverka den där fina pralinen - den bästa av alla i påsen!

Jag pratar inte om gelé o choklad nu. Jag menar den evenemangsfolder som Nässjö kommun nyss levererat. Hela hösten är späckad av program o den godaste musikpralinen äger rum lördagen den 20 sep kl 19.00 Platsen är Pigalle (med de där vansinnigt sköna blåa stolarna ni vet...där man sitter skönt länge..)

Höglandskåren hyllar Nässjö stad som i år fyller 100 år tillsammans med stjärnor som Magnus Carlsson, Blossom Tainton, Robert Haglund och vårt lokala härliga band Amazon. Å sist men inte minst - kören TCB och we are Taking Care of Business som körnamnet står för. 

Det blir en fartfylld show och denna kväll är godisskålen proppfull med de bästa av det bästa. Underbara låtar och bling bling är bara förnamnet!!
Boka lördagen den 20 sep! Säg till grannen, nära och kära! Kom o fira Nässjö stad 100 år tillsammans med oss denna kväll!! Magiska timmar utlovas!!!

Biljetter köper man på butikerna Bonvings, Peters Ur och Optik eller JC i Nässjö. Man kan även beställa via mail: hoglandskaren@yahoo.se

VARMT VÄLKOMNA!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards