Alla inlägg den 16 december 2014

Av Sofia - 16 december 2014 19:25

Läkarbesök igen… Samtal, lyssna hjärtat och samtala...om mig. Trodde väl att jag skulle få gå därifrån idag och vara helt frisk förutom en ny sur förkylning. Men icke… Nu ska jag genomgå nya undersökningar och experter ska se varför mina vener ut från hjärtat är förstorade. En liten krumelutt på EKG-kurvan stämmer överens med de ”fynd” de upptäckt så fortsättning följer. Jag är naturligtvis innerligt tacksam att de är noggranna även om jag inte gillar känslan av att något kanske inte är som det sak. Men läkarens ord ”lev livet som vanligt, träna som vanligt” känns ju tryggt även om jag inte kan släppa oron.


Nej, det var ingen rolig natt. Genomförkyld och ont i huvudet. Att inte kunna andas obehindrat genom näsan är bland det värsta jag vet. Varm och kall om vartannat. Upptäckte att Ottawa spelade natten till ära och följde matchen förutom några lätta powernaps. Förlängning och straffar slutade med att Buffalo Sabres vann med 5-4 – skit också! Dock en värdefull poäng för Ottawa Senators.


Ikväll blir det en pralin till. Sätt er väl till rätt i favoritfåtöljen eller soffan, lyssna och njut. Pernilla Fogelström sjunger Ave Marie från förra helgens ”Stjärnglans”. Håret reser sig på armarna och det är bara så underbart!! Ha en fin kväll. Det har vi. Nämen…det ser ut som champagne i glaset. På en tisdag!? Det ni!

  

Aaaaaaaaaaave Maria - <3 Pillan


 



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards