Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Sofia - 16 februari 2015 21:44

Bra dag! Det årliga uppstartsmötet med andra "tekniska" kollegor från kommunerna på Höglandet ägde rum idag!! Plats Vetlanda som har begåvats med fulaste byggnaden i Häradet... Förlåt men hur tänkte den arkitekten? Utsidan påminner om....ja jag vet inte vad o insidan får min tanke och känsla till Kleva gruva (ja jag har skrivit om det förr). Å andra sidan är det innehållet som räknas o människorna som vi träffar är supertrevliga o härliga att samarbeta med.

Mötet avslutades med god lunch på Vetlanda Statt o nu är det bara hem o jobba. Alla siffror ska fram, underhåll, skötsel, drift etc för fjärde året i rad. Resultatet blir ett ovärderligt underlag till våra politiker och för oss själva. Betr t.ex energibesparingar ligger Nässjö långt före grannarna. Stolta är vi för det!!!!

Passade på att slinka in på Vero Moda i Gallerian före hemfärd o hälsa på Vetlandas i särklass sötaste butikspersonal. Är ju mycket part i målet här.....men snygga byxor fick jag med mig hem vilket betyder att hon även är duktig. Å andra sidan är jag inte så svår att övertala!!! Tack Miccan!

Kall, blåsig löparrunda, kvällsmat o kudde!! Snabb sammanfattning av kvällen!!! Å jag har såååååålt min lägenhet om det inte har framgått! Är såååååå glad o tacksam!!!

Godnatt

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards