Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Sofia - 20 februari 2015 14:19

Dagen började med VIP-shopping. På HM. 20% på HELA BUTIKEN. Vem går inte dit då.... Dessutom "fick" jag 200 kr av den snälla klädjätten för några dagar sedan eftersom jag handlat så duktigt under förra året. Men jag är mindre duktig nu för tiden (eller så är jag duktigare, beror lite på hur man ser det....) de äldsta töserna köper sina kläder själva och får sina egna bonusar. Vi bjöds på frukost oxå!!

Gladdes åt att tidningen tog in min insändare idag. Många har kommenterat det positivt och jag är i varje fall inte ensam om att tycka som jag gör även om jag är medveten om att vissa tycker precis tvärtom. Och det är ju tillåtet! I vårt land!!

I morgon är det regionträff med Centern på Träcentrum. Ska bli intressant. Ser fram emot att prata med andra som sitter i BU-nämnder. Utbyta...eller rättare sagt "få lite" utbyte... Jag har ju nyss börjat!

Ha en fortsatt fin kväll!

PS. En vecka sedan jag sålde min lägenhet. Lyckoruset är konstant!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards