Alla inlägg den 20 april 2015

Av Sofia - 20 april 2015 19:42

Kräftpremiär....suströmmingspremiär....grillpremiä
r...badpremiär.... Det finns många premiärer. Jag vet en som är större än mycket. Löparpremiär i linne! Det är en fantastisk känsla. Förvisso var det ett tag sedan jag sprang utan mössa och vantar (även om det har behövts då och då den senaste tiden) men det känns som att det var längesedan armarna var bara, ingen halsduk... Ljuvligt helt enkelt! Så vackert i Spexhult och vyerna ger helt klart mer ork. 


En bra arbetsdag är bakom mig. En måndag med många arbetsuppgifter uppklarade - check! Å det bästa med dagen. Stuga bokad i Falkenberg med bästa Susanne som granne. Var lite sent ute så vi hade minst sagt FLAX!!! Två Båla-stugor bredvid varandra och stranden ett stenkast bort. Skrea bästa stranden ever. Bästkusten! Å från detta ställe KAN man åka till Liseberg som först var planen.....men många barn och hotell ÄR ljuvligt svårt och dyrt att få till...


Snart dax för kudden. Hade velat sätta mig med min nya gitarr en stund men jag hungrig och dödens trött. Får nog bli kudden tidigt! Godnatt alla!!!


I morgon är en NY dag...med mer sol....allt blir lättare då.....


 

Löparpremiär i linne!!!! Som jag har längtat!!!

 

Ett vackert hus i morgonsol innan jag lämnade för jobbet i morse!!!

 

Gitarrstället har kommit! Mycket bra inköp!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards