Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Sofia - 6 juni 2015 09:34

Vaknade kl 07.00 av att någon ringde på dörren. Knappt vaken öppnade jag och en älva flög in men utan vingar. Kanske drömde jag eller befann jag mig forfarande i filmen "Maleficent" (=Törnrosa) som Stella övertalade mig att vi skulle kolla på igår. Häxan som gav Törnrosa förbannelsen att falla i djup sömn var ju egentligen en god fe som blivit bestulen på sina vingar. Fin film o Stella somnade i mitten (men hon har sett den några ggr).

Tillbaks till min älva... Följde henne uppför trappan och när hon stod framför spegeln o skulle sätta i linserna (därför hon kom) tyckte jag det var det finaste jag sett. Johanna i vit studentklänning och slitna VAN's-skor. "Äsch - jag tar några som är sköna". Lite typiskt vår älva!!

Grattis Sverige! Nationaldagen! Inte många som vet varför vi firar men men... Glad o stolt att vara född här! Idag blir det inga studentbilder i bloggen men i morgon kommer det ett gäng!!! Snart dax att bege sig till Brinell o fira dem efter utspring!!! Johanna o kusin Simon!!!

Ha en underbar dag alla studenter och alla övriga inblandade!!

Whiskey o Stella morronmyser

Mamma o Stella frukostmyser - Grattis Sverige!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards