Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Sofia - 22 juni 2015 19:40

Tomt..... Helt enkelt trött. Kroppsligt. Mentalt. Var är livet? Där borta? Kommande helg? Vecka 29 när semestern börjar? Här och nu? I denna stund när regnet faller ned? Jagas av otillräcklighetens odjur o de nafsar mig i nacken. Hur man än gör blir det ju aldrig riktigt bra..... Åt lunch med Stella - så hennes dag inte ska bli olidligt lång utan mig när jag jobbar. Hon och jag saknar de andra kidsen som semestrar på bästkusten.

Sitter o klistrar in kort. Sedan september förra året så det blev en peng. Värt varenda öre dock. Minnen från Stella 10 år, Höglandskårens konsert - Nässjö 100 år, David 13 år, julkonsert, jul, nyårsfest, Elin 15 år, flytt från lgh till radhus, Johanna 19 år, Johanna bal, Johanna student... Tårar, skratt, tankar, minnen...

Johanna ska till Bråvalla inom kort. Hon har packat o förberett väl....(se bild)... Musikfest eller festival - vet inte vad de kallar det för nu för tiden. KENT o Lasse Winnerbäck är där. Vill oxå!!!! Men jag har varken tid eller biljett. Jan Johansen på lördag i Almesåkra kyrka - Det ska jag se och höra och DET är HELT ok!!!!!

Ha en skön måndagkväll!!

 

 

Minnen....

 

Bråvalla-kit för dåligt väder. Gummistövlar och plastinpackat täcke och kudde...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards