Alla inlägg den 1 augusti 2015

Av Sofia - 1 augusti 2015 16:49

Check! På plats efter cirka tre timmar i bilen och visst är det komiskt. Den finaste dagen på min semester vaknar man upptill klarblå himmel...och ska sitta i BILEN ett bra tag.... Sitter nu utanför stugan på Skrea strand. Bilen är urpackad och handlingen av färskvaror är gjord. ICA Skrea strand - måste vara en av Sveriges i särklass dyraste ICA-affärer....men jag hade ju en storköpsrabatt på 5% så ju mer jag handlar desto mer tjänar jag ju.... ; ) Å på tal om dyrt... Vi tog en "lunch" vid Statoil Skeppshult o barnen fick välja var sin dricka. De tog 38!!!!!! kr för en halvliter BonAqua. Till o med David ryggade - tonåringar är ju inte speciellt prismedvetna (om morsan betalar). Vi delade två drickor på fyra kan jag säga...

En vecka med barnen här vi havet och i morgon blir vi fulltaliga. Ska hämta Johanna i Halmstad - sedan blir stugan full. Den är full redan nu kan jag meddela så den blir mer full ..... Jag och min vän Susanne bor precis bredvid varann (som förra året). En skön vecka väntar (som förra året) och i år verkar vi ju prickat bästa vädret. David och Susannes äldste son Alexander är puts väck (precis som förra året) och har hittat sina kompisar...här på campingen. Grillkväll väntar - två kvinnor kan och vi kommer lyckas (precis som förra året).
Är vi vanemänniskor? Skulle tro det.. En gång Skrea - alltid Skrea!

Ha en go lördag alla!!!

Alla i bilen! Stellas selfiestick kommer bli användbar!!

38 kr..... Ocker!!!

På plats!!!

Tindra o Elin på altanen

Ser bra ut!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards