Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Sofia - 7 augusti 2015 17:58

Morgonens löparrunda var kämpig. En kamp och ett krig mot min mage. Men dagens medlöpare väntar tålmodigt (läs hämtar andan och samlar ny kraft) och vi genomförde 14 km med bra tempo. Ibland behöver man sällskap för att orka... Värmen var tuff och redan klockan 09.00 var det i min smak för varmt för att springa. Den frukosten satt som en smäck!!!

Idag gick vi till stranden sista dagen här i Halland. Molnen över solen gjorde stunden lite kall men jag klagar inte. Vi har haft en AWESOME vecka här nere och denna sista semestervecka var verkligen bonus! Jag kommer minnas denna vecka med glädje. Mina flickors tecknande. Underbara morgonrundor. Härlig samvaro med stugan bredvid. Å ALLT spelande av spelet 1010... Av alla!!! Elins fel alltihop. Samtliga har laddat ned appen o Susanne leder poängligan. Börjar ni spela - skyll er själva!!!

Nu sitter vi utanför stugan och njuter av solen som återvänt eller rättare sagt molnen försvann... Varmt och gott! Sista grillen väntar och några yatzy. Inte en 1010 till gör mig ikväll...

Ha en fin fredagskväll!!

Havets skapelser

Gårdagens goa glassfika med mina fina föräldrar!

Me and my kids

Njuta!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Ovido - Quiz & Flashcards