Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Sofia - 15 augusti 2015 12:59

Till kvällen blir det släktfest. Pappa och min moster Karin firar sina 80 år med en gemensam fest. Detta innebär att det kommer många gäster och många av dessa är släktingar. Mostrar och morbröder samt kusiner. Kusiner från både mammas och pappas sida. Jag ser fram emot kvällen med både spänning och glädje. Min moder ser också fram emot kvällen men kanske med ytterligare mer spänning.... Vi har tur med vädret vilket underlättar. Lokalen är inte i störta laget men ALLT kommer att gå toppenbra. Det känner jag på mig. Det är festligt att vi är i Torsets skola - där pappa som pojke just gick i skolan. En samlingslokal som byalaget håller i fint skick och man kan hyra till fester och sammankomster av olika slag.


Efter en solig frukost ute med Stella tog jag mig en löpartur till Spexhult. Varmt - visst men det fläktade i ordentligt vilket gjorde turen uthärdlig. Denna stund gav mig välbehövlig energi och ork inför resten av dagen och helgen. Premiär för Loreens "I'm in it with You". Nästan, nästan lika bra som Euphoria och det säger inte lite. Ett tips - lyssna!!!


Ha en fin varm dag! Jag kommer att spendera eftermiddagen och kvällen med flertalet av de människor jag älskar absolut mest!! 


 

Dagens runda. Sverige är vackert. Nässjö med omnejd är vackert. Spexhult är vackert.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Text o bild


Skapa flashcards